Je nutna Rekompilace portu po upgrade z 5.4R na 6.1R ?

Lumir Stol truster at seznam.cz
Thu Aug 10 13:37:19 CEST 2006

> Uz se mi stalo, pravda, jen jednou, ze SSH tohle pravidlo zrejme
> neznalo, mrcha jedna nevzdelana ... ;-)
Jedna se o desktop, ke kteremu mam pristup kdykoli mam povolen vstup do
obyvaku, takze jen poznamka: na predmetnem stroji provadim portupgrade
-p xyz pro kazdy port, ktery mam nainstalovany na jednom
zaprasenem-v-jednom-kuse-bezicim dedeckovi (Pentium 150 MHz). Upgrade
portu (z binarnich balicku zkompilovanych na desktopu) a FreeBSD na onom
koktavem pocitadle provadim vzdalene nad /usr/src, /usr/obj a /usr/ports
pripojenymi pres NFS. A PRAVE: na tom dedeckovi mi nebezi sshd z base,
ale ssh daemon dropbear z portu (setrim tam kazdy kB pameti). Po cas
upgrade FreeBSD tam samozrejme pro jistotu pustim sshd :)

Kazdopadne zvedavost zvitezila nad soudnosti a nebudu provadet cistou
instalaci. Dam potom vedet - ten desktop je za 2 roky (zacinal na
FreeBSD 5.2.1) celkem slusne zabordeleny porty ktere uz nikdo nepouziva
- 794 packages found ;-)