Je nutna Rekompilace portu po upgrade z 5.4R na 6.1R ?

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Thu Aug 10 10:24:54 CEST 2006

On Wed, Aug 09, 2006 at 02:40:22PM +0200, Lumir Stol wrote:
> Dobry den,
>
> drive nez se pustim do upgrade FreeBSD (ze zdrojovych kodu) na mem
> desktopu, dovolte mi zeptat se 'velkych chlapu' v tomto mailinglistu:
> - bude po upgrade skutecne nutne znovu prelozit vsechny nainstalovane
> porty (kdysi kdesi vyctena informace), nebo bude stacit COMPAT_FREEBSD5
> v jadre?

no.. je nutne si uvedomit zakladni fakt

fakt 1: ssh je v base, takze bude fungovat urcite, takze je zarucene ze se na stroj
dostanes

fakt 2: v base mas vsecko co potrebujes na rekompilaci systemu, takze se ti nemuze stat
ze by ti nefungovalo gcc a proto jsi byl v pasti nebo tak

fakt 3: zmeny mezi 5.x a 6.x jsou pomerne male, predpokladam ze vsecko pojede a taky mi vzdycky
vsecko jelo (bez upgrade)

fakt 4: i kdyby neco nejelo tak to muzes vzdycky prekompilovat a sprovoznit.

konkluze: ja osobne to delam tak ze upgradnu world+kernel, restartnu stroj, podivam se co nefunguje (jeste
se mi nikdy nestalo ze by neco nefungovalo) a to pripadne upgradnu. po nejake dobe upradovani udelam
make delete-old && make delete-old-libs a dopugraduju co je potreba. takze takovy lazy pristup :)