IPFW + SIP problem

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Aug 9 22:55:15 CEST 2006

Caspi napsal/wrote, On 08/09/06 14:53:
> Prosim potreboval bych pomoct s konfiguraci IPFW pravidla pro protokol SIP.
> Zakoupili jsme SIP reseni od Planetu (GW VIP-450FO a VIP-450FS) a mam problem,
> s rozchozenim techto dvou bran mezi dvema pobockami firmy.

	Kdysi jsem jeden podobny souboj absolvoval a byla to docela
vycerpavajici zakopova valka. I kdyz jsem nakonec vyhral.

	Ja tehda pouzival tcpdump (az na uroven koukani do ridicich SIP paketu)
a to jak pred prekladem tak po prekladu. Myslim, ze to by i v tomto
pripade mohlo ujasnit, zda "ztracene" spojeni vubec prichazi - a pokud
ano, tak na jake porty, a pokud na spravne, tak jak vypada po prekladu -
a z toho by se mohlo dat soudit, kde by tak asi mohla byt chyba. A pokdu
neprichazi ..., nebo neprichazi na ocekavane portu, nebo po prekladu
nevypada tak, jak jest ocekavano, ...

	A dalsi kombinace moznosti ...

	Takhle je tech moznosti prilis mnoho ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz