instalace openwebmail - perl problem

R.Tomanek rtomanek at epark.cz
Fri Jul 28 21:07:47 CEST 2006

OK, diky za vysvetleni.

radek

-----Original Message-----
From: users-l-bounces at freebsd.cz [mailto:users-l-bounces at freebsd.cz] On
Behalf Of Peter Rosa
Sent: Friday, July 28, 2006 8:30 PM
To: FreeBSD mailing list
Subject: Re: instalace openwebmail - perl problem

Ahoj este raz,

> Takze perl prekopilujes tak, ze do /etc/make.conf zadas riadok
> ENABLE_SUIDPERL="YES" a ulozis ho. Zadas:
> cd /usr/ports/lang/perl5.8
> make -DFORCE_PKG_REGISTRATION install clean

Tak ma este napadla jedna dolezita vec - na perl-e je zavisla hromada
veci aj v systeme aj v portoch. Predtym, ako ho prekompilujes, nastuduj
poriadne portupgrade a ked ho budes mat nastudovany, tak zadaj:
portupgrade -rR perl* alebo tak nejako, aby sa ti prekompilovali aj
VSETKY ZAVISLOSTI.

Inak ti hrozi (a mozno nie :-), neskusal som to) znefunkcnenie
podstatnej casti systemu a aplikacii.

PR