instalace openwebmail - perl problem

Peter Rosa prosa at pro.sk
Fri Jul 28 20:12:07 CEST 2006

Ahoj,

> Zeptam se mozna jeste hloupeji nez poprve, jak provedu rekompilaci Perlu?
> Ziju v domeni, ze instalace z portu instaluje predkompilovane balicky...
HUUUUUPS...
ports=kompilacia zo zdrojakov;
packages=instalacia predkompilovanych balickov

----

Takze perl prekopilujes tak, ze do /etc/make.conf zadas riadok
ENABLE_SUIDPERL="YES" a ulozis ho. Zadas:
cd /usr/ports/lang/perl5.8
make -DFORCE_PKG_REGISTRATION install clean

(Ten FORCE_.... pretoze uz mas perl nainstalovany, tak by ti to pred
koncom instalacie spadlo).

A po nejakych 20 min mas prekompilovany perl aj s tym suid-bitom.

> Jinak seznam portu taham vzdy aktualni z ftp site freebsd.org. Vzhledem k
> tomu, ze se v mem pripade jedna o cisty zajem "hobika" je nutny prechod na
> 6.1?
Nie je, ale ma zrejme "vychytane muchy", takze sa to zrejme oplati.
Tiez sa oplati pouzivat cvsup (/usr/ports/net/cvsup-without-gui) na
"tahanie" aj zdrojakov k systemu aj portov. A portupgrade na
aktualizacie instalovanych aplikacii...

Peter Rosa