problem s Apache22 na FreeBSD 6.1 a Accept Filter

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon Jul 24 23:04:39 CEST 2006

Dan Lukes wrote:
[...]
> 	No - a mas overeno, ze tam ve skutecnosti je nejaky problem ? Co kdyz
> je tam ta chybova hlaska zpusobena tim, ze na prislusnem socketu uz je
> ten filtr aktivni ...
>
> 	Nezkoumal jsem to, protoze USR1 nepouzivam, ale byl bych s tou
> jistotou, ze tam je nejaky realny problem opatrnejsi.

Ten problem neni jen pri signalu USR1, ale i pri HUP, tedy klasickem
reloadu (vim, ze uz jsi tu minimalne jednou psal, ze jsi mel s USR1
problemy, kdy apache pak uz nenabehnul a ze s HUP je to jistejsi)
Bohuzel nevim, jak overit, jestli ten filtr funguje, nebo ne. Apache
jako takovy bezi, to mam vyzkousene, ale krome trochy teorie z manualu o
ACCEPT FILTERu nevim jak presne to funguje a tudiz co zjistovat a hlavne
jak to zjistovat.

Je klidne mozne, ze je to jen hlaska v logu a o zadny skutecny problem,
ktery by jakkoliv omezoval funkcnost Apache nejde.

Pokud mi ty, nebo nekdo jiny poradi, jak zjistit, jestli po reloadu
zustane filtr funkcni, tak to vyzkousim a napisu zpet vysledek, aby v
tom pripadne ostatni meli jasno, az se s tim setkaji (zatim asi Apache
2.2 moc lidi nepouziva, ale casem to prijde ;])

Miroslav Lachman