Divne chovanie 6.1

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Jul 22 11:49:46 CEST 2006

Divacky Roman wrote:
> (btw: -sx je sysv, v bsd nam to funguje bez - :) ) mrkni pres "ps axl" nebo pres top

	Nevim, jak u vas v 'bsd', ale nam na FreeBSD manualova stranka uvadi
klasicke (tedy, pro nas klasicke) optiony - to jest vcetne '-'.

	Ale ano, mas pravdu, funguje to i bez toho. Ovsem, jelikoz to neni
dokumentovane chovani, bylo by ponekud odvazne se na to spolehat ...

	Mimochodem, na SYSV derivatech by to patrne nebylo -sx, ale typicky
spis -ef .

> sounds lik a bug to me. hlasils to nekde?

	Snad aby nejprve analyzoval, ze to skutecne chyba je (a kde je), ne ?

	Chyba to bude, az se ukaze, ze stanice neposila zadne pakety, ktere by
snulovani timeru vysvetlovaly - pak to bude chyba ipfw. Chyba to bude
take, az se zjisti, ze aplikace/system takove pakety posila, ale
nemel(a) by - pak to bude nejspis chyba sitoveho stacku nebo te
aplikace. Nebo se ukaze, ze to chyba proste neni, protoze vsechny
komponenty se chovaji tak, jak jest pozadovano (pak se jeste da mluvit o
chybe konfigurace, pokud je v ni neco jineho, nez ve skutecnosti chceme).

	A prave analyzu toho, kde je problem a ci je to chyba, pokud to vubec
je neci chyba, resi tento thread.

	Mozna jsem neco prehledl, ale nevidim nic, co by se v teto chvili dalo
hlasit tak, aby to hlaseni bylo alespon trochu pouzitelne - tedy aby to
nebylo hlaseni typu "me to nefunguje, ale nevim proc a nemuzu vam ani
rict nic blizsiho" ...