sendmail ignoruje aliasy

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Sat Jul 8 22:35:05 CEST 2006

Jozef Drahovsky wrote:
> Ahoj Miroslav,
> skus si skontrolovat DNS oboch domen. Raz  sami stalo nieco podobne a
> mal som preklep
> v mx zazname v jednej domene, ktory sposoboval poslanie na mx stroj.

Tam kde me to "zlobi" to s MX vypada nasledovne (opet je skutecna domena
nahrazena za example.org):

dig roxy.example.org MX
[...]
;; ANSWER SECTION:
roxy.example.org.        188     IN      CNAME   example.org.
example.org.             241     IN      MX      10 mail.example.org.
example.org.             241     IN      MX      20 ns2.pipni.cz.

Ale ja mel za to, ze pokud mam nastaveny alias a posilam rovnou na
loklaniho uzivatele ve tvaru `echo test | mail root`, tak ze by se to
melo vzdy ridit aliasem, ne?

Miroslav Lachman