gmirror Flags: DIRTY

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Sat Jul 8 00:22:24 CEST 2006

Petr Rehor wrote:
> On 7/7/06, Miroslav Lachman <000.fbsd at quip.cz> wrote:
[...]
> Před časem mě to taky zajimalo a nejspis to znamena, ze je disk otevreny a
> muze se na nej zapisovat. Spis by me zajimalo prec ten druhy neni DIRTY ;-)
>
> Nejlepsi vysvetleni jsem tehdy vygooglil:
> http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-current/2004-September/037660.html

Diky za link, podle toho to tedy vazne vypada, ze je to tak v poradku,
ale o to vic jsem zmaten z toho, ze na druhem stroji je Flags: NONE.
Kdyz v clanku se pise "Don't worry if you see DIRTY on the Flags line,
as it simply indicates that the system has written new data to the disk
but hasn't mirrored it yet. If you were to wait a few seconds on a quiet
disk, you would see the Flags line change to NONE."

Miroslav Lachman