lehce OT-sniffer na bsd

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Thu Jun 29 14:28:35 CEST 2006

je to hub jak vysitej 10 let starej 10Mb,schovávám ho jen kvůli temto
prilezitostem.
o tom natu jsem se zminil jen proto,ze me to napadlo uz driv(coz jsem
nenapsal)
Co se tyce tcpdumpu,klidne verim tomu,ze jej mam blbe nastaveny. zkousel
jsem dat nastaveni,tcpdumpu podle doporuceni kolegu z fora,ale vysledek
byla jen hromada zavinacu oddelenych striskama:-((
Zkusil jsem jej ted spustit s parametrem -vvv,coz by mela bejt maximalni
ukecanost, jinak zkusim budto to forwardovani nebo nat.

s pozdravem
Votruba Jaroslav
tel: 389002504
mailto:jaroslav.votruba at keytec.cz