Odkazuje adresar mimo lokalni stroj?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Jun 29 09:41:34 CEST 2006

Jindra Fucik napsal/wrote, On 06/29/06 09:10:
> Jeste pouzivam:
>  df /mountpoint/ | grep -q hostname && echo nfs disk
> nebo
>  mount | grep -q mountpoint && echo nfs disk
>
> nechces to taky benchmarkovat?

	Ten prvni ne, ten krome mista na disku vyzaduje jeste znalost odkud je
namountovano a tak s emi to reseni nelibi. Ten druhy ano, jen jsem tam
doplnil jeste test, ze namountovano je opravdu NFS a ne neco jineho.

> A pro uplnost to benchmarkovat opravdu na nfs svazku? :o)

	Samozrejme, to bylo i v predchozich pripadech delano na namountovanem
NFS svazku. Ale mezi temi stroji je velmi rychla sit - i kdyz jsou od
sebe nekolik kilometru daleko ...

					Dan

  -----------

if mount | grep -q "on $1 (nfs[,)]" ; then
	echo Is on NFS
else
	echo Not on NFS
fi