Odkazuje adresar mimo lokalni stroj?

Lubomir Host rajo at platon.sk
Wed Jun 28 21:54:20 CEST 2006

On Wed, Jun 28, 2006 at 05:42:49PM +0200, Dan Lukes wrote:
> 	A jakymi syscally myslite, ze to ten find od systemu asi zjistuje ? ;-)

Zeby stat() a lstat() ?

> 	Ale, kdyz uz znate syscall stat, tak uz asi znate i stat jako prikaz -
> a je otazka, proc tedy ten stat volate z perlu a ne ze shellu, kdyz
> perlu ta cinnosti bude trvat dele a bude na to potrebovat i vice pameti.

Ja som ako riesenie navrhol spustenie jedneho perlu nad 2 subormi (jeden
z root fs a druhy z predpokladaneho nfs zvazku) a priame porovnanie
2 premennych v Perle s vratenim vysledku. Cize spusteny jeden fork()
a jeden exec(). Potom uz iba if [ $? == 0 ]; then .... fi;

Ak by to niekto robil cez find a grep/sed/awk s porovnanim premennych
v shelli, efektivnejsie to asi nebude. Vychadza to na niekolko fork()
a exec() volani, prepajanie vystupov, atd...

Nechce niekto spravit benchmark?

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>   ICQ #:  257322664   ,''`.
Platon Group                              http://platon.sk/  : :' :