Po vypadku el. chce systém zadat shell

Michal Kocer FreeBSD at koceri.net
Tue Jun 27 18:43:22 CEST 2006

Zdravim,
ja na takovych strojich nahazuji seriovou konsolu a pak,
  - bud mam druhy stroj ve stejne mistnosti se vzdalenym pristupem (coz
u routeru nepredpokladam)
  - a nebo prijdu s notebookem (ktery ma seriovy port) a ono
'odentrovani' - resp. singleusermode fsck, a podle situace dalsi upravy,
provedu primo namiste

http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/serialconsole-setup.html
http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/articles/console-server/freebsd.html

Zadny jiny monitor a klavesnici nepotrebuji.

Klasicky m0n0wall ci pfSense na WRAPech ani klavesnici&monitor jinak
pripojenu mit nemohou.

Pekny *

Michal K.