Kompilace kernelu

Jan Dušátko dusatko at e-apollo.cz
Tue Jun 27 12:24:59 CEST 2006

Jan Dušátko napsal(a):

> v cem se ty kernely lisi? pri compilaci se muze pouzivat nejaka
> nahodna hodnota nekde...

Podle puvodni zpravy mi neni jasne, v cem je problem - mame tu tri ruzne
kernely, ale kde tady vidite nejaky problem?
Prvni je GENERIC 6.1-RELEASE-p1
Druhy GENERIC 6.1-RELEASE-p2
Treti PRIVATE 6.1-RELEASE-p2

V prvnich dvou pripadech jste evidentne nekompiloval /neinstaloval svuj
PRIVATE, nybrz GENERIC, pouze ve tretim pripade mate svuj vlastni kernel. V
prvnim pripade mate na system aplikovany opravne patche p1, ve druhem
a tretim pripade p2.
Nic vic se z poslaneho vypisu vycist neda (snad jeste to, ze druhy
GENERIC byl prelozen ctyrikrat).

Jeste nejaka nejasnost?

--
Zbyněk Burget

MIA Studio, spol. s r.o.
Masarykovo nám. 15a
682 01 Vyškov

Tel.: 517 324 621

Nejasnost tu je jen jedina - proc, kdyz mam v make.conf a pro jistotu pak i
v make buildkernel / installkernell dany parametr KERNCONF, mi instaluje
GENERIC misto PRIVATE.

pred instalaci mazu adresare /usr/obj/usr a /var/tmp/temproot, vsechny
stroje maji kazdy tyden provedeny cvsup se stejnymi konfiguracnimi soubory.
Tak kde je chyba ???

Honza