problem s kompilaci firefoxu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jun 20 13:39:44 CEST 2006

Frank Tomes napsal/wrote, On 06/20/06 13:27:
> po case jsem updatoval strom portu a snazil se o kompilaci
> (portupgrade) novejsiho firefoxu. Pri zpracovani dojde k nasledujici
> chybe:

> nerozumel. Muzete mi prosím poradit, na co bych se měl zamerit?
> Firefox jsem kompiloval nekolikrat a az do dneska to bylo bez problemu.
> Pouzivam FreeBSD 4.11p19.

	Ano, aktualizovat cely strom portu na co nejnovejsi stav a pak to
zkompilovat znovu.

	Firefox (podobne jako napr. Seamonkey) pro svuj preklad uz nejakou tu
chvili potrebuje gcc 3.4 nebo novejsi.

	Podivejte se do Makefile - jestli tam nemate USE_GCC=3.4 (nebo tak
nejak podobne) mate prilis stary strom portu.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz