update na 6.1 a ipmi

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jun 20 09:51:58 CEST 2006

Divacky Roman napsal/wrote, On 06/19/06 22:47:

> a ses si jistej zes neco neudelal blbe? todle je fakt divne.... "novy" zpusob
> je totozny s tim starym akorat je to obalene nejakym balastem aby to bylo
> "hezi"

	No zas tak uplne stejne to neni - napriklad se preklada na jinem miste
adresaroveho stromu - a ten prvni hlaseny problem nejspis souvisel s
tim, ze obe dve mista nemaji dostatecne stejnou adresarovou strukturu ...

	Pro ty mene peclive nebo znale nebo zkusene je to jine (ja tim myslim
lepsi) i v tom, ze se nedostanou do problemu proto, ze zapomenou spustit
config, make depend - to vsechno "novy" zpusob ohlida za ne.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz