update na 6.1 a ipmi

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Jun 19 15:17:30 CEST 2006

Divacky Roman napsal/wrote, On 06/19/06 15:00:
> neumim si nastavit aby mi to ignorovalo pf.conf tak sem si ho uz asi 2x prepsal :)

	Nezkousel jsem to, ale zda se, ze spravna cesta je vyrobit
/etc/mergemaster.rc, definovat MM_PRE_COMPARE_SCRIPT a timto scriptem si
zajistit, ze pf.conf se porovanvat nebude - nevim, zda staci ho smazat v
pracovnim adresari, kde jsou nove verze, nebo naopak jestli bdue potreba
ten, tkery tam je preplacnout tim, ktery mas ty, takze se zadny rozdil
nenajde ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz