update na 6.1 a ipmi

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Fri Jun 16 11:45:21 CEST 2006

On Fri, Jun 16, 2006 at 08:50:11AM +0200, Peter Rosa wrote:
> Zdravim,

> preco takto? To je starsi a nedoporucovany sposob uz nejaky ten piatok.

ten stary zpusob je normalne podporovany a plno vyvojaru ho pouziva protoze
nepotrebuje cely world ale staci mu jen checkout src/sys

co se tyce te hlasky - pri poslednim zajimavem panicu jsem mel poskozeny FS
takovym zpusobem ze mi p4 hlasil poskozene repo (ktere je na serveru!) a nesel
mi skompilovat modul s presne stejnou hlaskou - dont know how to make xyz.c, po
fsck uz to buildnout slo...

to jen tak aby rec nestala :)

roman

p.s. taky je u vas takove vedro? ;)