newsyslog.conf a rotace dle velikosti i casu

Jozef Babjak babjak at hilbert.chtf.stuba.sk
Fri Jun 16 09:10:31 CEST 2006

newsyslog -v

by mal informovat, preco ten-ktory subor rotuje alebo naopak nerotuje; to
uz poradil Dan.

Kontrolna otazka: mas tam skutocne nastavenu spravnu velkost? Mnohokrat sa
stane, ze clovek omylom stlaci klaves a dopise do konfiguraku nejaky znak.
Samozrejme, moze to citat 10x a stale tam precita to, co tam ocakava, nie
to, co tam skutocne je.

Pre ladenie sa da pouzit

nessyslog -v /var/log/lighttpd/access.log

kedy sa newsyslog zaobera iba zadanym suborom. Len aby sa nezabudlo.

J.