Kernel 6.1 na BSD 6.0

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Thu Jun 15 10:12:07 CEST 2006

On Wed, Jun 14, 2006 at 11:12:40AM +0200, Jozef Babjak wrote:

>   ^-- Roman, dobre vies, ze TOTO SA ROBIT NEMA, a ze to Tebe tak funguje,
> svedci o Tvojej sikovnosti, vynimocnosti a specialnych poziadavkach. Je
> ale dost nekorektne, ked sa -- navzdory vsetkym manualom o tejto
> problematike -- snazis prehlasit toto riesenie za normalne. Ked chces,
> koleduj si o problemy sam, ale nerad to inym.

no, je fakt ze ja mam SILNE jine pozadavky nez ostatni ale merito veci zustava.
nevidim problem v tom kdyz vyjde patch na (priklad) if_em tak abych si
skompiloval jen ten if_em modul a nahral ho bez rebootu jadra.. o userlandu ani
nemluve.

to same pri testovani rekneme RC verzi.... jadro mam kazdych par dni nove ale
userland menim jednou za uherak pac ten se proste nemeni. atd. atd. atd.

jasne ze userland z 2.2.6 s kernelem z 7-current asi nebude to prave orechove
ale je potreba to videt realne a rozumne.

mne fakt slo o to ze tenhle postup se uplne normalne pouziva a neni na nem nic
heretickeho.

<chlubeni>
btw: co mam doma: userland mam z 9. kvetna, gcc ma patchle a skompilovane 18. kvetna,
etc mam aktualni z dnesni 7-current, kernel mam z 8. cervna (a to mam kazdou cast updatovanou
na jiny cas v cvs + nejake vlastni patche) , a moduly pouzivam ze sve p4 vetve (kterou jsem
delal 27. kvetna)... kchul ne? sice to lehounce pada semtam ale nic hrozneho :)
</chlubeni>

roman