Re: Kernel 6.1 na BSD 6.0

Cizek.Milan Cizek.Milan at seznam.cz
Wed Jun 14 08:15:49 CEST 2006

>  Michal Koblizek napsal(a):
>  > Zdravim,
>  > je mozne provozovat kernel 6.1 na systemu zkompilovanem na zaklade 6.0?
>  > Jde o to, ze z duvodu nestability driveru pro atheros potrebuju novejsi
>  > driver (rozumej - musim vyzkouset a doufat,ze to pomuze :-) ), jenomze
>  > router na kterem vse bezi je na 256MB compact flash, takze kompilace tam
>  > nepripada v uvahu. Samozrejme ze tohle vse potrebuju udelat vzdalene
>  > pres ssh.
>  > Pripadne prosim o radu jak to tam co nejlepe dostat.

Ahoj, kdysi jsem take takhle laboroval a mozne to je (spis jako docasne reseni), nicmene vzdalene docela risk. Zalezi co pouzivas a take jak se od stavajici verze soubory zmenily, vetsinou je nutne prekompilovat minimalne ipfw, abys vubec nabootoval (v tvem pripade jeste ssh). Pak nasledne resit vsechno co nepujde. :)  Ja bych si asi nekde bokem udelat cistou minimalni instalaci 6.1 a pak spolu s nahranim noveho kernelu preplacnul /bin,/sbin a stejne tak v /usr.

Milan