Mailing-list

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Tue Jun 13 20:54:12 CEST 2006

Ahoj,
pouzivam Courier+Postfix a potreboval bych rozbehnout mail list, muzete mi
nejaky poradit? Nemam prilis predstavu jak takovy ML pracuje, jaka je nutna
spoluprace s jinymi postovnimi sluzbami (courier/postfix). Nasel jsem ezmlm,
ale veskere navody jsou spis pro qmail. Muzete mi prosim někdo jednou dvema
vetama popsat jak takovy ML v systemu funguje? Mozna idealni by bylo něco,
co by kontrolovalo fyzicky soubory (maily) v konkretnim adresari maildiru a
dal uz si vse samo preposilalo/mazalo. Nepotrebuji nic sloziteho, zadna
moderace aj. V nejhorsim si to i napisu sam v perlu... Diky

Milan