Xawtv

Perfect Stranger perfect_stranger at centrum.cz
Mon Jun 12 20:55:24 CEST 2006

Dňa Po 12. Jún 2006 09:47 Jindra Fucik napísal:

Ja pouzivam Hauppauge WinCast/TV, ide vcelku spolahlivo, ale aj ked je pravda
ze s roznym softom sa sprava rozne,myslim tym kvalitu obrazu. Najviac sa mi
osvedcil xawtv, ide to s nim super, ci uz sledovanie TV alebo record.
Je to vcelku sranda pri kompilovani sledovat telku :-)