Xawtv

Perfect Stranger perfect_stranger at centrum.cz
Sun Jun 11 22:21:34 CEST 2006

Dňa So 10. Jún 2006 02:16 Petr Holub napísal:
> Mozna bych doporucoval preinstalovat znova libquicktime, protoze to, na
> cem kompilace pada jsou volani libquicktime:
>
> info = lqt_query_registry(0, 1, 1, 0);
> for (i = 0; info[i] != NULL; i++) {
> 	for (j = 0; j < info[i]->num_encoding_colormodels; j++)
>
> Ja teda libquicktime momentalne vubec nainstalovanou nemam, takze to
> je asi duvod, proc mne to projde OK. Resp. by se xawtv dalo taky vysvetlit,
> ze libquicktime proste nebude, vic Makefile v xawtv:
>
> .if defined(WITH_QUICKTIME)
> CONFIGURE_ARGS+=--enable-quicktime
> LIB_DEPENDS+=   quicktime.0:${PORTSDIR}/multimedia/libquicktime
> [...]

Nech to skusam kompilovat s argumentami bez quicktimu, alebo s nim, stale mi
to skonci na tom istom mieste. Tak ozaj neviem co s tym.

P.S.: Existuje pod FreeBSD nieco podobne ako xawtv na sledovanie TV a
grabovanie?Ten programik sa mi celkom paci a aj ked som hladal,nic podobne
som nenasiel.