Instalace systemu na novy disk

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jun 9 09:44:04 CEST 2006

Divacky Roman napsal/wrote, On 06/09/06 09:26:

> sysinstall je mrcha.. vim ze mi to delalo dost divne veci kdyz jsem nekde
> zapsal ze na nejakem jinem disku bude /, totalne mi to zborilo system.

	To mam za sebou taky - vyjimecne ale tohle neni chyba sysinstallu, ale
obsluhy. Ty's nezapsal jen, kam se nekdy pozdeji az to bude hotove bude
disk mountovat - ty's urcil, kam se ma primountit take hned, v prubehu
toho instalovani. To na zivem systemu dost dobre nemohlo dopadnout dobre ...

	Uzivani sysinstallu v techto situacich brani to, ze si nemohu urcit
"pismenka" oznacujici partition - bylo by potreba, aby konkretni
partition mohla byt oznacena jako "budouci rootova" a tedy se ji
pridelilo 'a' a nainstalovaly prislusne zavadece.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz