Upgrade 5.4 Rel. 11 => Rel. 12

Peter Rosa prosa at pro.sk
Fri Jun 9 08:11:51 CEST 2006

Zdravim vsetkych,

mozno nejde o vseobecne platnu chybu, ale upozornujem, co sa mi stalo
pri poslednom upgrade 5.4 Rel. 11 na Rel. 12 + porty.

Porty apache1.3, PHP4, apcupsd *uplne ignorovali* predtym ulozene
konfiguracie (make config) a instalovali sa podla svojich default
nastaveni z Makefile.
Napr. php4 vyplo Build Apache Module a nainstalovalo sa iba ako CLI,
apcupsd vyplo master/slave network code a nainstalovalo sa ako standalone...

Okrem toho vsetky tri bez mihnutia oka *prepisali konfiguracne subory* !
Aj napriek tomu, ze moje .ini/.conf ... mali iny datum nez defaultne
subory, inu velkost, teda aj ine MD5-hashe.

Takze dajte pozor, ak budete upgradovat prave tieto porty na nejakych
produkcnych masinach.

Prajem prijemny den,

Peter Rosa