Instalacia: Write failure on transfer

Jan Dušátko dusatko at e-apollo.cz
Wed Jun 7 00:45:26 CEST 2006

Ten problem znam, sysinstall ma obcas problemy. Obchazim to od jiste doby -
instalace minimal, zkopirovat tar -cvf- | tar -xvf- CD na disk do nejakeho
adresare a sysinstall, pripadne lokalni FTP a sysinstall - pak to problemy
nedela. Dela mi to tak na kazde druhe masine. Pricinu jsem nehledal, nemam
na to cas.
Honza