Kompilacia kernela FreeBSD 6.1

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue May 30 12:21:48 CEST 2006

Divacky Roman napsal/wrote, On 05/30/06 12:11:

> doba prekladu... ve chvili kdy neco ladis v kernelu tak se dost hodi mit kernel
> skompilovany co nejrychleji, jeste kdyby tak linker umel inkrementalni
> linkovani :)

	No, kdyz neco ladim, tak pokud neladim vyslovene neco, co je rozhranim
mezi jadrem a modulem, tak mi vetsinou staci prekladat bud' jen jadro
nebo jen ten modul - podle toho, co ladim. V horsim pripade jadro a ten
jeden modul.

	Jinak ale, pokud nemenim zrovan header modul, ktery se includuje do kde
ceho, tak dokonce ani ten celkovy preklad zas netrva tak dlouho -
nicmene, v takovemhle pripade opravdu neni nutne bezne prekladat
vsechno, pokud nezasahuji do nejakeho globalniho rozhrani prace jadra s
moduly nebo sdilenych datovych struktur.

	Nepripadalo mi ale, ze to je ten pravy motiv, proc to kolega Hercek
resi. Ten, kdo ladi kernel by se patrne na tohle neptal - tenhle odhad
ale samozrejme muze byt i spatny. A proto jsem se ptal, proc to vlastne
resi ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz