Kompilacia kernela FreeBSD 6.1

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue May 30 11:28:39 CEST 2006

Marián Hercek napsal/wrote, On 05/30/06 10:52:
> Priamo v /usr/share/examples/etc/make.conf je
>
> # The list of modules to never build, applied *after* MODULES_OVERRIDE.
> #WITHOUT_MODULES=       bktr plip

	Jo, mas pravdu. Spletl jsem si to s NO_MODULES.

	Ale stejne mi unika, co resis. Dobu prekladu a misto na disku ? Ja v
zasade moduly prilis nepouzivam, ale stejne mi nijak zvlast nevadi, ze
se prelozily a nekde v tom adresari lezi.

	A i kdyby ano, proc to chces resit nehativnim vyctem (WITHOUT_MODULES)
misto toho, abys moduly, ktere te zajimaji vyjmenoval pozitivnim vyctem
(MODULES_OVERRIDE)

	A na "minimalnich" instalacich, kde opravdu zalezi na kazdem byte mista
na disku - tam ma vsechno staticky v kernelu a moduly vubec zadne
(NO_MODULES).

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz