Kompilacia kernela FreeBSD 6.1

Rudolf Cejka cejkar at fit.vutbr.cz
Tue May 30 08:23:47 CEST 2006

Miroslav Lachman wrote (2006/05/29):
> Osobne jsem narazil na to, ze v LINT / NOTES neni ani zminka o SCHED_ULE
> (nebo aspon na 6.1RC nebyla)

LINT je uz jen automaticky generovany soubor (make LINT v /sys/i386/conf)
a je to jen holy seznam moznosti. NOTES jsou ted na vice mistech - vlastnosti
nezavisle a vlastnosti zavisle na architekture. Nezavisle jsou
v /sys/conf/NOTES, zavisle pro i386 v /sys/i386/conf/NOTES. SCHED_ULE je
v tech nezavislych.