Kompilacia kernela FreeBSD 6.1

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon May 29 17:32:37 CEST 2006

Marián Hercek wrote:

> Priamo z handbooku:
> For an exhaustive list of architecture dependent options and devices,
> see the NOTES file in the same directory as GENERIC

Osobne jsem narazil na to, ze v LINT / NOTES neni ani zminka o SCHED_ULE
(nebo aspon na 6.1RC nebyla)

> Ked som zakomentoval "blbosti" v GENERIC a dal kompilovat jadro, tak pri
> kompilacii som videl, ako sa mi kompiluju veci, ktore som ale VOBEC
> nechcel. Preto som sa dostal az k NOTES.
>
> Chcem totiz vsetko nepotrebne explicitne vypnut.

Vsechno to, co neni primo v (konfigu) kernelu se automaticky kompiluje
jako modul! Pokud nechces ani moduly (tedy usetrit par minut casu
kompilace, ale prijit o moznost v budoucnu ty potrebne veci jednoduse
loadnout pres loader.conf, nebo kldload), tak je potreba do konfigu
kernelu jeste pridat neco jako toto:
# MODULES_OVERRIDE can be used to limit modules built to a specific list.
makeoptions    MODULES_OVERRIDE="linux sound/snd sound/pcm
sound/driver/maestro3"

Tim se (aspon si to myslim :]) urcuje seznam modulu, ktere se maji
zkompilovat.

Miroslav Lachman