Problem po upgrade PostrgreSQL 7.4.8 na 7.4.13

Juraj Chlebec Juraj.Chlebec at fem.uniag.sk
Thu May 25 10:18:41 CEST 2006

System FreeBSD 5.4 (bude to ale asi skor databazovy problem)

Po portupgrade PostgreSQL vo verzii 7.4.8 na verziu 7.4.13 mi na
obycajnu query

SELECT * FROM zoznam_podujati ORDER BY podujatie_termin_od

hadze chybu

ERROR: character 0x829d of encoding "MULE_INTERNAL" has no equivalent in
"WIN1250"

Databaza je vytvorena v kodovani LATIN2 a po pripojeni je volane

SET CLIENT_ENCODING TO 'win1250';

Skusal som to aj cez psql a pokial som nenastavil client_encoding tak to
bezalo bez problemov. V logu som si vsimol ze este MOODLE mi to robi.
Neviete mi poradit cim to moze byt?

Dakujem.

Juro Chlebec

--