Semi-embedded FreeBSD na CF

Bu Bacoo bubacoo at gmail.com
Thu May 25 08:15:54 CEST 2006

Ahojte

Potreboval by som trosku nakopnut. Chcel by som si spravit FreeBSD pre
mini PC. Vie to bootovat z CompactFlash a USB, CompactFlash sa tvari
ako secondary slave (hdd na linuxe) a tu CF by som chcel pouzit.

Hladam nejaku kucharku, kde by som nasiel jednotlive kroky
1) vybuildit minimal system v chroote/jaile (to by som este hadam zvladol)
2) zminimalizovat (to hadam tiez)
3) pripravit initrd image - je to pri FreeBSD potrebne?
4) nainstalovat bootloader na pripojenu CompactFlash (v externej USB citacke)

Prave pozeram src/release/scripts/doFS.sh a FreeBSDToGo - mate s
niecim z toho skusenost/hints alebo poradite uplne inu cestu?

Vdaka

Bu