HW RAID FastTrak100 diagnostika pod FreeBSD

Alexander Borsik mex at localnet.sk
Wed May 24 13:30:22 CEST 2006

ar-driven RAID radice su semi-raid radice, kedze softwarovy raid je ovladac
raid pola na klasickom radici bez vlastneho biosu. ar-driven radice maju
vlastny bios na manipulaciu s diskovym polom, da sa z nich bootovat atd. ale
nie su na druhej strane "plnohodnotne" raid radice, kedze sa spoliehaju na OS.

MeX