NDIS wlan TNETW1130 (ACX111) FBSD6.1

Pavel Kratina kratinap at volny.cz
Mon May 22 15:29:14 CEST 2006

Dobry den,
snazim se rozbehat wlan kartu NetgearWG311 cipset je TI viz subject. Jelikoz jsem nanasel nativni podporu pro FBSD zkousel jsem NDIS ulator z ovladacu pro WinXP.

Avsak nemohu se dobrat vysledku.
pokud prelozim jadro jen s
device wlan
#device ndis
#options NDISAPI

postupoval jsem :
% cp netgear.inf /sys/modules/if_ndis
% cp netgear.sys  /sys/modules/if_ndis

% ndiscvt -i netgear.inf -s netgear.sys -o ndis_driver_ data.h
soubor ndis_driver_data.h byl normalne utvoren

% cd /sys/modules/ndis
% make ;; make load
% cd ../if_ndis
% make ;; make load

% kldstat
vidim pouze ndis, a if_ndis

% ifconfig
ndis0 neni

pri stejnem postupu jsem na FBSD 5.x (2) byl uspesny

Pripokusu kompilovat jadro s
device ndis pri to konci na error jestli to je dulezite (jelikz nevim zdali je to vubec potreba) poslu log..

- FreeBSD 6.1-RC, i368, CPU type 686

Gogle mi moc neporadil nebo jsem hledal spatne fraze.
Dekuji za radu.
Pavel .