roundcube webmail a problem s PHP pri instalaci

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed May 17 22:29:00 CEST 2006

Dan Lukes wrote:

> 	Nevim, jak strom portu pro 6.0-R, ale aktualni strom takovou hodnotu
> PHP_SAPI ani nenastavuje ani netestuje (zadny z pritomnych portu)

Koukam ted na CVS a naposledy to tam bylo jeste u verze 5.1.2
http://www.freebsd.org/cgi/cvsweb.cgi/ports/lang/php5/Makefile.diff?r1=1.94&r2=1.95&f=h
Stejne tak jeste drive se pouzivalo WITH_APACHE2 a ted uz jen
WITH_APACHE, takze se mi tu zkratka seslo vic problemu najednou :(

Abych te smuly nemel malo, tak mi ted ani nejde upgrade PHP na 5.1.4.
Skonci to s hlaskou:
=> Attempting to fetch from http://uk.php.net/distributions/.
fetch: http://uk.php.net/distributions/php-5.1.4.tar.bz2: size mismatch:
expected 5992825, actual 6356171

a to ze vsech mirroru.

Jak ted koukam na php.net, tak je opravdu aktualni velikost zdrojaku
6356171, ale na serveru, kde jsem upgradoval na 5.1.4 o vikendu mam v
distfiles stejnojmeny archiv o ocekavane velikosti 5992825.
Tomu uz se neda rict jinak, nez bordel (patrne ze strany php.net).

Rozbalil jsem si u sebe na PC obe verze archivu php-5.1.4.tar.bz2 a
projel diffem - jediny zjisteny rozdil je v tom, ze novejsi archiv
obsahuje navic jeste soubor install-pear-nozlib.phar o velikosti 3MB.
Takze pokud se nekdo aktualne setka s hlaskou php-5.1.4.tar.bz2: size
mismatch: expected 5992825, actual 6356171, pomuze jedine prepsani
hodnot v souboru /usr/ports/lang/php5/distinfo

Ocekavam, ze se zanedlouho tato zmena objevi i v ports.

Nicmene, po vsech tech problemech a jejich opravach, instalace roundcube
webmailu probehla uspesne, takze dekuji vsem zucastnenym.

Miroslav Lachman