roundcube webmail a problem s PHP pri instalaci

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed May 17 18:18:48 CEST 2006

Ondra Knezour wrote:
> Neprovedl jste predtim portupgrade php? Taky jsem se divil, jak je
> mozne, ze na serveru najednou neni php.
>
> /usr/ports/UPDATING

Uz jsem k tomuhle taky dosel v souvislosti se ctenim jineho problemu ve
freebsd-stable listu.
Prave ze jsem portupgrade php neprovedl a ono ho to patrne vyzaduje,
kdyz jsem ted dal make config v adresari /usr/ports/lang/php5 tak jsem
si vsimnul, ze neni vybran modul pro Apache a ono to s tim patrne dost
souvisi. Takze ted to php5 vazne zkusim upgradnout a doufam, ze to zabere.

Miroslav Lachman

PS: asi bych si mel zvyknout casteji cist /usr/ports/UPDATING, nebo si
nechat mailem posilat diffy tohoto souboru a pripadne u
/usr/src/UPDATING, aby mi neco neuniklo :o(