obmedzenie http downloaderov

Jozef Babjak babjak at hilbert.chtf.stuba.sk
Tue May 16 06:41:43 CEST 2006

Niekolkokrat sa tato otazka v miernych obmenach uz v tejto konferencii
riesila. Vzdy sa -- s miernymi obmenami -- doslo k zaveru, ze definovanie
pravidiel a monitorovanie ich dodrziavania (s obcasnym exemplarnym
trestom) je efektivnejsie riesenie, ako technicke riesenia, ktore je vzdy
mozne nejako obist. Idealny bude nejaky kompromis: definovanie pravidiel a
pouzitie techniky na kontrolu ich dodrziavania. Ale to uz bolo naznacene
nizsie, vsakze?

J.