mc-light a cons252l a ramceky

Rudolf Cejka cejkar at fit.vutbr.cz
Mon May 15 15:54:26 CEST 2006

Marián Hercek wrote (2006/05/15):
> Mam terminal cons252l a v mc-light sa ramceky (- | +) "vykresluju" ako
> qqqqq resp. xxxxx.

Misto cons252l zkuste cons25l2.

> Zeby pri kompilacii mc-light nastavit niekde typ terminalu?

To ani ne, jen mi pomaha nepouzivat libslang, ale v tomto pripade
bych to spis svadel na nespravne nastavenou promennou TERM, musi
to byt cons25l2. Pokud se ani potom zobrazeni nezlepsi, zkusil
bych, jestli nepomuze smazat konfiguraci mc, minimalne na funkcni
klavesy to kdysi pomahalo.

PS: Jestli chcete i skutecne ramecky, jak byly v 5.x (nebo uz driv?),
posilal jsem Achemu na zacatku kvetna patche pro jejich reinkarnaci
pod nazvem cons25l2e, ale dodnes se mi neozval. Tusim, ze jste ted
s nim nekdo byl v kontaktu a ze vam odpovedel - nechcete se ho zeptat,
jestli navrh na cons25l2e s ramecky dostal a jak to vidi? Treba jen
chce videt, ze by se to krome me libilo vic lidem, diky ;o) [Nedavno
totiz tento zpusob reseni, jak mit v distribuci opravdove ramecky,
posilal do konference.]