Postfix+MySQL

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Sun May 14 22:18:03 CEST 2006

Ahoj,
Mam rozjety postfix s podporou mysql, ale vždy při startu mi hleda klasicky
soubor /etc/aliases, pokud není, odmitne se spustit. V main.cf mam
alias_maps = mysql:/etc/postfix/aliases.cf, ale ted jsem prisel, ze mi uplne
chyby chybi radek typu: alias_database = mysql:/etc/postfix/aliases.cf. Po
jeho doplneni mi ale rovnez postfix nenajede s hlaskou:

May 14 19:02:21 ap2 postfix/postalias[670]: fatal: unsupported map type:
mysql

Googlil jsem, ale nic moc nezjistil. Mysql podporu normalne mam, fungujou mi
jine tabulky (uzivatele,virtual...). Nevim kde delam chybu. Chtel bych i
lokalni aliases pouzivat v databazi. Postfix je instalovany z portu
/mail/postfix. Diky za pomoc.

# postconf -m
btree
cidr