linuxova emulacni vrstva

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Sun May 14 15:53:13 CEST 2006

On Sun, May 14, 2006 at 02:41:21PM +0200, freebsdML wrote:

> ted nevim jesi to neni mimo misu, ale...slo by nejak rozchodit
> linuxove zalezitosti jako je ULM nebo Vserver pod bsd? Sice jsou
> nejake emulatory jako vmware, ale to neni vyhovujici. Moznost spustit
> "virtualne" linux primo v bsd stejne jednoduse jako jail a mit tak
> vlastne neco na zpusob "linux os v jailu" by bylo "hustou" vychytavkou.
> V linux se to resi skrze opatchovani kernelu( pridanim modulu), proto
> to pisu sem, kdyz se ptate jestli neco chybi v fbsd kernelu.
> Idealne neco ve stylu kldload ./linuxVserver.ko.
> hm...mozna ale prilis fantaziruju:)

jsem se asi vyjadril dost nejasne...

vec se ma takto - asi budu delat v ramci SoC update linuxolatoru, tj. doplnim
nejake syscally z linuxu ktere fbsd nema. a zajima mne ktere syscally jsou
pripadne nejvic zadane....

typicky si clovek stahne nejaky program (linuxovy), spusti ho a ono mu to
nejede s hlaskou "XYZ not implemented". jde mi ciste o tu preferenci. mne
osobne ty syscally prijdou stejne dulezite (pac nepouzivam ani jeden) takze se
ptam..

doufam ze je uz jasno