Upgrade z 6.0 na 6.1

Perfect Stranger perfect_stranger at centrum.cz
Fri May 12 19:41:58 CEST 2006

Dňa Pi 12. Máj 2006 17:44 Dan Lukes napísal:
Je to tak, upgrade som robil z CD cez sysinstall, uz som bol vecer asi moc
unaveny, presiel som si to este raz, upgrade sa nevztahuje na usr/src ,
treba pouzit CTM alebo CVSup. CVSup nepouzivam, tak idem nastudovat postup.
Dakujem za odpovede a prajem prijemny weekend.