porty - expat2

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu May 11 21:30:32 CEST 2006

myx at centrum.cz napsal/wrote, On 05/11/06 14:07:
> potrebuji na server nainstalovat php4-wddx. Nekdy predtim jsem provedl portupgarade, kde se port expat-1.95.8 upgradnul na expat-2.0.0.
> Instalace portu php4-wddx skonci chybou, protoze je pozadovan expat-2.0.0, ale na serveru je uz instalovany expat-1.95.8. Nemuzu si dovolit preinstalovat expat na vyzsi verzi kvuli dalsim zavislostem.
> Co me napada - nahradit stavajici upgradovany port php4-wddx portem z instalacniho CD, ktery vyzaduje nizsi verzi expatu, ale zda se mi to nesystemove. Neznate nekdo, prosim, lepsi reseni?

	Zda se mi to cele podezrele.

	Pises, ze's provedl portupgrade, ktery nahradil 1.95.8 za 2.0.0 a o
kousek niz tvrdis, ze na serveru je jiz instalovany expat-1.95.8 a proto
nelze 2.0.0 nainstalovat. Jen jedna z techto dvou informaci muze byt
pravdiva.

	Dalsi divnost je, ze si nemuzes dovolit preinstalovat expat na vyssi
verzi - vyloucit to zcela nemohu, ale dokud nevim, co jsou ty "dalsi
zavislosti", ktere ani v nove verzi nelze prelozit pro expat2, tak asi
nezbyva, nez verit, ze to vazne nejde ...

	Je pravda, ze FreeBSD-5.3 ano PHP-4 uz nepatri mezi vyslovene
mainstreamove aplikace a tak se mozna nakonec budes muset smirit s tim,
ze uz to zadnym systemovym zpusobem zkloubit dohromady nepujde.

	Kdybys vedel, kolik portu si ja musim rucne upravovat na FreeBSD 4.11
aby byly prelozitelne, ackoliv teoreticky je jeste stale podporovano ... ;-|

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz