porty - expat2

myx at centrum.cz myx at centrum.cz
Thu May 11 14:07:59 CEST 2006

Dobry den,
potrebuji na server nainstalovat php4-wddx. Nekdy predtim jsem provedl portupgarade, kde se port expat-1.95.8 upgradnul na expat-2.0.0.
Instalace portu php4-wddx skonci chybou, protoze je pozadovan expat-2.0.0, ale na serveru je uz instalovany expat-1.95.8. Nemuzu si dovolit preinstalovat expat na vyzsi verzi kvuli dalsim zavislostem.
Co me napada - nahradit stavajici upgradovany port php4-wddx portem z instalacniho CD, ktery vyzaduje nizsi verzi expatu, ale zda se mi to nesystemove. Neznate nekdo, prosim, lepsi reseni?
Na stroji je naistalovano FreeBSD 5.3

Dekuji.

Marek