LC_COLLATE & FreeBSD 5.4

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Tue May 9 14:42:03 CEST 2006

zongo zongo píše v út 09. 05. 2006 v 14:31 +0200:

> Omlouvam se za predchozi email, nejak spatne se to odeslalo...
>
> Je slozite LC_COLLATE vyrobit ? Vubec netusim, o cem to je, proto ta naivni otazka...
> Nemohl by jsi uvest nejaky zdroj na netu, kde se dozvim vic?

Koukni do /usr/src/share/colldef

> Jeste mne napada -- neda se treba pouzit LC_COLLATE z Linuxu?

Naivne sem vcera zkopiroval soubor LC_COLLATE z Linuxu, a nefunguje to.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
              <pav at FreeBSD.org>

Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity tvar.
Zkuste presne definovat tvar hrusky.
  -- Marigold: Pul stoleti poezie