PHP, htmlspecialchars(), charset iso-8859-2 not supported

Vladimir Dvorak dvorakv at vdsoft.org
Tue May 9 11:53:08 CEST 2006

Ahoj vsem,

mam zde takovy drobny problemek, se kterym si nevim rady.

Nainstaloval jsem Mantis (www.mantisbt.org ) a po zvoleni cestiny jako
defaultniho jazyka, se mi objevila nasledujici hlaska:

SYSTEM WARNING: htmlspecialchars() [function.htmlspecialchars
<https://report.vdsoft.org/function.htmlspecialchars>]: charset
`iso-8859-2' not supported, assuming iso-8859-1

Pouzivam FreeBSD 6.0-RELEASE-p7, php-5.1.4.

Rad bych se zeptal, kde mam hledat problem ? Chybi nejaka ficura v PHP ?

P.S. Workaroundove reseni se nabizi - prekodovat soubor s prekladem
(strings_czech.txt) do UTF-8 a prepsat promenou charset z ISO-8859-2 na
prave UTF-8. Nicmene by se mi libilo vice "systemove" reseni - abych
mohl predejit pripadnemu podobnemu problemu s jinym softwarem.

Dekuji za odpovedi.

Vladimir Dvorak