sprava pameti - nachazim obsah passwd

michal_sjx michal_sjx at seznam.cz
Mon May 8 22:06:32 CEST 2006

Zdravim konferenci,
system: FreeBSD 5.4-STABLE (#0: Fri Jul  8 01:01:46 CEST 2005)

Problem se projevuje u vice SW
(konkretne jsem ho videl u MySQL a spam X spamassassin), tedy u vice autoru.

projevuje se:
MySQL (mysql-server-5.0.7)
Koukal jsem se do uloziste DB. Koukal jsem se jak vypadaji indexy.
Indexy jsem otevrel v editoru a videl jsem tam nazvy tabulek z uplne
jine DB, nez ke ktere parti index.

spamassassin (spamd-3.7, spamassassin-3.1.1)
spamd spousten s -v -u
Kdyz se podivam do
/usr/local/vpopmail/domains/domena.cz/user/.spamassassin/nejakej_soubor_vytvoren_spamd
tak v nem nem je situace jeste horsi. Je tam DB, ale sem tam jako by byl
obsah pameti. Daji se tam najit i pikantnosti jako obsah souboru
/var/backups/master.passwd .

No a chtel bych vedet jestli se to stava jeste nekomu a co mam vlastne s
tim delat? Popripade co je pricinou? Mam podezreni na spatnou alokaci
pameti (neni promazana). Ale v C neumim tak obstojne na to to zjistit.

diky michal
--
 Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature to help me
spread!