Zhrouceni Xorg a zmizeni konzole

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon May 8 21:46:09 CEST 2006

Pav Lucistnik napsal/wrote, On 05/08/06 20:36:

> Signal jako signal, ano, plati to i pro signal cislo devet.

	Ale to jo - tomu rozumim. Roman predpoklada, ze system je ve stavu, kdy
je *zakazany context switch* (prichodem signalu se ten sleep prerusi a
pokud by switch zakazany nebyl, tak by se SIGNAL prislusne zpracoval.

	Nicmene, a to je, asi ta cast otazky, ktera vyvolala moji pochybnost -
kdyz je system blokovany a context-switch zakazany - muze nejaky jiny
proces poslat jakkoliv signal nebo cokoliv udelat ? V teto chvili by
preci jakykoliv jiny proces neme dostato rizeni (context-switch neni
dovolen).

	Podotykam, ze se nehadam - tohle nemam tak nastudovano, takze se ptam,
neb mi to pripada divne.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz