Viceprocesoru a FreeBSD

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon May 8 21:14:05 CEST 2006

Divacky Roman napsal/wrote, On 05/05/06 19:14:
> a proc neni ULE defaultne zaply? protoze se na to zapomnelo - oficialni
> politika je takova ze ULE mel byt defaultne zaply jen co vyjde 6.0R a pak se na
> to zapomnelo... (viz commit messages)

	Tak ono se venovalo znacne usili k vyvoji noveho scheduleru, ktery je v
soucasnosti plne funkcni a kvalitnejsi, nez 4BSD a jediny duvod, proc se
nepouziva je, ze ho vyvojari v 6.0-RELEASE zapomeli zapnout a v
6.1-RELEASE podle vseho take.

	Tak v tom pripade te musim ujistit, ze neni pravda, ze nemam rad nove
veci - jen je proste dlouhodobe zapominam pouzivat :-)))

	Mas u me bod za nejoriginalnejsi argument ;-)

> dane promin ale tohle je smesne - tuny nejlepsich hw designeru sveta (a verim
> ze intel asi nezamestnava zadna Bcka) neco vymysli a "selsky rozum" to popre...
> to je blbost

	No, kdyz ja reknu, ze mam neduveru k ULE, protoze vyvojarsky team
FreeBSD ho dosud nezacal doporucovat jako primarni scheduler (a ja je
nepovazuju za patlaly i kdyz vyhrady mam), tak to je to pro tebe slaby
argument. Coz ti ovsem vzapeti v jen trochu jine situaci nebrani duveru
v jiny cizi team (jestlipak je to ten stejny, co mu Pentium spatne
delilo ?) povazovat za tak silny argument, ze jine jsou vedle toho "smesne".

	Pri takto pruznych postojich bude jakakoliv vecna a neemotivni diskuse
obtizna. A ty emotivni moc nezajimaji me. A jak sam rikas, ty jsi spis
ten emotivni clovek. Tak toho nechme, stejne nemame zapotrebi jeden
druheho presvedcit a ostatni si jiste dokazi udelat vlastni nazor aniz
by bylo nejdrive nutne nas nazor sjednotit v ten jediny a pravy ...

> a pro jistotu zustaneme u dernych stitku pac ty magneticka zaznamova media
> jsou prece jen nevyzkousena a buhvi jak to s nima je... ach boze ;(

	Pokud derne stitky na danou ulohu staci, tak je sproste nutit zakaznika
nebo zamestnavatele (to zalezi jaky mas konkretni vztah) investovat do
nove technologie a riskovat jakekoliv skody s jejich zavadenim, i kdyby
samo zavedeni nove technologie zadnou investici neznamenalo.

	Na to prijdes taky, az budes spravovat nejakou sit nebo server, kde
nekolikahodinova nefunkcnost znamena statisicove skody. Je pak pekne
neprijemne odpovidat na prostou otazku "a co nam vlastne ten nepovedeny
zasah mel prinest" vetou "no, realne vlastne nic, jen se objevila nejaka
novinka". Znam to, stavel jsem se k tomu stejne a par takovych skod mam
na triku.

	Zdravi

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz