Zhrouceni Xorg a zmizeni konzole

Ondřej Tůma konference at webjet.cz
Mon May 8 10:21:39 CEST 2006

On Fri, 05 May 2006 12:24:51 +0200 (CEST)
Kaminar <Kaminar at seznam.cz> wrote:

> Jen dodam, ze ta grafika je:
>
> agp0: <Intel 82845G (845G GMCH) SVGA controller> mem
> 0xd0000000-0xd7ffffff,0xdff80000-0xdfffffff irq 16 at device 2.0 on pci0

A dělá to jenom mplayer ?? Tedy dost zádadní problémy mívám když používám nebo nepoužívám
fb a následně podle použití driveru mplayeru.

Taky se tu nabízí otázka vyzkoušení jiné verze x.org :) Mám zkušenosti takové, že občas o těchto
chybách vývojáři ví a snaží se je opravit :D Takže bych doporučoval i juknout do nějaké té bugzilly :D

--
Ondrej Tuma

Unix-like system is the best operation system from the top of the world.
I'm lucky BSD and linux user. :) Use unix-like, be free. :)

www.blackmouse.biz       www.radioakropolis.cz            hash.webjet.cz
ICQ: 107760454          JABBER: mcbig at jabber.cz   MSN: ondra.tu at atlas.cz